dinsdag 16 juni 2020

Eerste Papier Pack

De laatste dagen veel bezig geweest op de laptop om mijn eerste dingen te kunnen laten zien.
Ik heb veel op internet gezocht naar mooie tutorials maar die zijn nog wel lastig te vinden.
Ondanks dat heb ik wel een leuke (al zeg ik het zelf) papier pack weten te maken.
Hieronder is hij gratis te downloaden. Neem je hem mee dan zou ik het leuk vinden als je een reactie achterlaat dat je hem meegenomen hebt.

Hier is dan nu mijn allereerste Papier Pack en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Download via afbeelding
Download by Picture

Ik hoop dat jullie het papier mooi vinden en het zullen gebruiken en mooie layouts ermee mogen maken.
Ik zou het leuk vinden als jullie de layouts willen laten zien.

Wat ik wel tegen gekomen ben is echt een supergave site waar veel mooie designs, kits en losse elementen te vinden zijn.
Als je daar lid wordt dan kun je elke dag 5 losse onderdelen downloaden en mocht je meer willen dan kun je tegen een klein bedrag per maand zelfs hele kits downloaden.
Je kunt kiezen voor Pesonal Use, dus alleen voor persoonlijke doeleinde of Costum Use, dan mag je dingen die je ermee maakt ook voor verkoop en dergelijke gebruiken.
Als jullie op zoek zijn naar zo'n leuke site neem dan eens een kijkje op hun site.

Heb jullie nog ideetjes of suggesties wat beter kan dan hoor ik het graag van jullie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten