maandag 29 juni 2020

Little Sweet, nieuwe kit online

En daar is hij dan eindelijk mijn eerste volledige digitale scrapkit!
Ik ben er best een beetje trots op, maar ben ook wel benieuwd hoe jullie het vinden.
Als jullie hem ook mooi vinden laat het me weten, dat zou ik erg leuk vinden.
De scrapkit bestaat uit 3 soorten papieren, effen, polkadots en papier met patronen erin.
Dan heb ik nog een paar eyelets, paperclips, fotohoekjes en bedels gemaakt.
Ook heb ik er wat extra dingen in een mapje gedaan.
Ik heb ook een alfabet erin gedaan, daar moet ik nog wel even een goede manier voor vinden hoe ik daar een mooie preview van kan maken zodat ik dat ook goed kan laten zien.
Hieronder vind je de aparte downloadlinks per mapje.











Ik hoop dat jullie de scrapkit leuk vinden en wil jullie veel plezier wensen met het gebruiken van mijn scrapkit en hoop dat jullie er mooie dingen mee kunnen maken.
Hebben jullie nog tips of suggesties laat het dan weten.



2 opmerkingen:

  1. Ik kwam net je blog tegen. Bedankt voor de leuke scrapkit! ! Je hebt het geweldig gedaan. Die dieren zijn zo schattig! (used bing translator)
    ***
    Just stumbled onto your blog. Thank you for the cute scrapkit!! You did a wonderful job on it. Those animals are so adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.S. Ik ben Jessica en vond je op Pixel Scrapper.
    ***
    P.S. I'm Jessica & found you on Pixel Scrapper.

    BeantwoordenVerwijderen