zondag 14 juni 2020

Om te beginnen

Ja zoals de titel al zegt, om te beginnen met het digiscrappen heb je natuurlijk ook wat materiaal nodig. Nu is dat natuurlijk niet zoals met het echte scrapbooken echt papier en echte elementen zoals bloemen, stickers of lintjes, maar alles is digitaal.
Op mijn vorige scrapblog had ik ook zelfgemaakte kits staan en dit wil ik ook zeker wel op dit blog gaan doen.
Maar daar komt nog wel meer bij kijken dan dat je dat zo op het eerste idee zult denken.
Dus ik blijf oefenen en uittesten en als ik denk dat het goed genoeg is om te kunnen plaatsen dan zal het hier zeker komen te staan.
Maar omdat ik toch ook met een soort van nieuwe start wilde beginnen doe ik het nu ook wel helemaal via de juiste weg.
De juiste weg is in het geval van digiscrappen dat je personen benoemt waarvan je spullen gebruikt.
Dit was voor mij ook even omschakelen, want ik dacht voorheen als ik dingen downloaden van ooooh doe alle papier maar in een map en alle elementen in een andere map.
Dit leek me toen handig om dan zo door je papier te scrollen en de juiste te vinden.
Maar als ik het dus zo op die manier deed, kon ik nooit achterhalen van wie ik wat gebruikt had.
Dus ik moet nu alles wat ik download goed gaan bijhouden en als ik dus hier iets plaats moet ik erbij vermelden waar ik iets vandaan gehaald heb.
En dit verdienen de makers van die spullen ook vooral als je zelf aan de slag gaat om scrapkits te maken want dan pas zie je hoeveel tijd erin gaat zitten.
En dan zal ik hier gelijk mijn eerste layout laten zien die voldoet aan de zeg maar juiste regels.
Deze layout heb ik gemaakt met de volgende dingen:

Voor nu ga ik weer even verder kijken voor de volgende pagina van mijn digitale scrapalbum. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten