dinsdag 23 juni 2020

Lastig om te vinden

Sinds ik weer begonnen ben met digiscrappen en het ontwerpen van eigen dingen, kom ik er toch achter dat veel sites niet meer werken of eigenlijk alleen maar gemaakt zijn voor Photoshop.
Nu kan ik heel veel dingen wel voor mezelf omzetten zodat ik het ook in Paint Shop Pro kan maken, maar het blijft toch lastig.
Ik heb wel 1 site gevonden waar ze met PSP werken, maar daar staat helaas nog niet zo heel veel op. Of het is echt weer betaald.
Ik heb ook wel een aantal scripts gekocht die ik heel graag wilde hebben, maar ik wil zo graag mijn elementen zelf maken, zoals paperclips, bloemen en dat soort dingen.
Al kun je natuurlijk denken, zoek een site op waarbij je gratis plaatjes kunt afhalen zonder problemen, maar dat wil ik juist niet!
Ik ben daarin een klein beetje eigenwijs en wil het gewoon zelf kunnen.
Maar ik ben bang dat ik mijn idee hierover eerdaags toch moet bijstellen.
Wel ben ik druk bezig geweest met een 2e kit, dit zal voornamelijk eerst weer papier zijn.
Hieronder even een kleine sneak preview.
Ik hoop dat jullie dit al een leuk idee vinden en mijn blog in de gaten houden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten