woensdag 10 juni 2020

Nieuw blog voor oude hobby

Een nieuw blog voor een oude hobby, zoals de titel al aangeeft is dit een nieuw blog voor een oude hobby waar ik toch best wel veel dingen mee gemaakt heb.
Waarom dan een nieuw blog?
Gewoon puur voor het feit dat ik mijn oude blog niet kreeg zoals ik wilde, deze verwijderd en een nieuw aangemaakt.
Hopelijk kan ik jullie hier leuke mooie dingen laten zien en ik hoop ook zelf wel weer dingen te kunnen maken die ik hier aan kan bieden.
Waar moet je dan aan denken.
Ik hoop weer mooie papieren en misschien ook wel weer elements te kunnen maken en met jullie te delen.
Het zal misschien niet meteen weer elke dag of elke week weer een post zijn, maar ik probeer het toch wel weer een beetje op te pakken.
En nog een reden van een nieuw blog starten is het feit dat ik mijn oude pagina's die ik gemaakt had weer tegen kwam en vond dat toch wel heel mooi en we hebben nog geen boek van onze trouwfoto's die toch bijna wel 12 jaar oud zijn.
Daar ben ik dus inmiddels mee begonnen om die op mooie pagina's te kunnen maken en daar uiteindelijk een fotoboek van te laten afdrukken.
Voor het bewerken van mijn foto's maak ik gebruik van Paint Shop Pro 2020 Ultimate.
Waarom dit programma? Gewoon omdat ik dit altijd ervoor heb gebruikt en ik dit redelijk onder de knie heb. Daarom deze nu aangeschaft. Er is wel veel veranaderd in het programma, zoals er geen standaard basisvormen meer in zitten en dan is het wel even zoeken of ik het nu verkeerd zie in het programma of dat het er echt niet meer in zit. Het laatste was dus het geval en inmiddels zitten ze er ook in, want op internet is gelukkig veel informatie te vinden over het programma.
Hieronder al een aantal pagina's die ik inmiddels heb gemaakt.
En dit zijn wij. Martin, Esther en onze kleine jongen Daan
Daan voordat hij omgekleed was
Mijn vader die Martin helpt met zijn stropdas

Mijn schoonvader met Daan

Hou mijn blog in de gaten want ik zal snel nog wat meer plaatsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten